Politika kakovosti

POLITIKA KAKOVOSTI IN RAVNANJE Z OKOLJEM

Zadovoljstvo odjemalcev in naročnikov je naša prednostna naloga. Proizvodi in storitve podjetja morajo biti v skladu z zahtevami, potrebami in pričakovanji odjemalcev in naročnikov ter domačimi in mednarodnimi standardi in okoljevarstvenimi predpisi.

POLITIKA KAKOVOSTI IN RAVNANJE Z OKOLJEM

Krovna načela sistema vodenja pa so naslednja:

Ostati ugledno podjetje v R Sloveniji na področju vodarstva in varstva okolja, ki svojo poslovno dejavnost širi na druga vodna območja, države bivše Jugoslavije in na nova področja dejavnosti.

Povečevanje strokovne in opravilne usposobljenosti za zagotavljanje poslovnega uspeha, ustrezne kakovosti, razvoja izdelkov in storitev ter izvedbe najzahtevnejših nalog ob stalnem zagotavljanju standardov, okoljskih in drugih predpisov.

Zadovoljen naročnik povsod in ob vsakem naročilu. Povečati želimo število naročnikov – odjemalcev, predvsem pa stalnih, oz. dolgoročnih naročnikov, zato za naročnika opravimo tudi tiste storitve, ki mu olajšajo izvedbo naročila.

Zadovoljstvo zaposlenih je ključnega pomena za doseganje kakovosti in usklajenih dejavnosti v vseh poslovnih funkcijah. Vodstvo podjetja zagotavlja razmere za ustvarjalno in skupinsko delo z:

Za zagotavljanje zadovoljstva lastnikov vodstvo podjetja z letnim planom ocenjuje in načrtuje poslovne možnosti, ter postavlja cilje za doseganje poslovnega uspeha.
Dobre poslovne rezultate in kakovost dosegamo z optimalno izkoriščenostjo resursov, ki so nam na voljo in optimiranjem stroškov na vseh nivojih poslovanja.

Scroll to Top