Politika kakovosti

POLITIKA KAKOVOSTI IN RAVNANJE Z OKOLJEM

Zadovoljstvo odjemalcev in naročnikov je naša prednostna naloga. Proizvodi in storitve podjetja morajo biti v skladu z zahtevami, potrebami in pričakovanji odjemalcev in naročnikov ter domačimi in mednarodnimi standardi in okoljevarstvenimi predpisi.

politika-kakovosti
  • Kakovost naših storitev in proizvodov zagotavljamo in neprestano izboljšujemo v vseh fazah poslovnega procesa, od razvoja do izvedbe. Zagotavljamo jo z dosledno uporabo najboljših, razpoložljivih in okolju prijaznih tehnologij, ki se uporabljajo v dejavnosti.
  • Kakovost naših proizvodov in storitev dokazujemo s spremljanjem zadovoljstva naših odjemalcev in naročnikov, z uspešnim reševanjem reklamacij ter s pridobivanjem ustreznih atestov in meritev.
  • Kakovost naših storitev je v skladu s pričakovanji naročnikov, planiramo jo višje od nivoja kakovosti, ki jo ponuja konkurenca. Ker želimo biti korak pred njimi, redno spremljamo, razvoj sistemov objektov varstva okolja in vzdrževanja voda, projektiranje teh objektov in zaščite njihove naravne funkcije ob upoštevanju okoljevarstvene zakonodaje in drugih predpisov.
  • Z našimi zahtevami in pričakovanji redno seznanjamo naše dobavitelje materialov in storitev
  • Vzdržujemo in izboljšujemo sistem integriranega vodenja, s katerim postopno in sistematično zmanjšujemo negativne vplive na okolje in v največji možni meri preprečujemo čezmerne obremenitve okolja. Strmimo k racionalni rabi energentov, surovin in naravnih virov, z okolju prijaznimi sonaravnimi tehnološkimi posegi v prostor zmanjšujemo negativne vplive na vodno okolje, nevarne snovi zamenjujemo z okolju prijaznejšimi, emisije hrupa in snovi v zrak zmanjšujemo z zamenjavo zastarele delovne mehanizacije in voznega parka, odpadke skrbno ločujemo ter tako zagotavljamo njihovo ponovno uporabo, skrbimo za stalno izboljševanje delovnih procesov in storitev.
  • Uveljavljamo načelo, da vsak delavec odgovarja za kakovost svojega dela in skrbnega ravnanja z okoljem, ki mora v celoti zadovoljiti tako zunanje kakor tudi interne odjemalce oz. sodelavce v poslovnem procesu. Do zahtevane kakovosti in prepoznavanja zahtev okolja prihajamo s stalnim izobraževanjem in usposabljanjem ter z ustreznim motiviranjem vseh zaposlenih.
  • Uresničevanje politike kakovosti in ravnanja z okoljem je skupna naloga in odgovornost vseh zaposlenih. Da bi zagotovili ustreznost, učinkovitost in stalnost izvajanja sistema vodenja, vodstvo pregleduje delovanje sistema in zahteva redno izvajanje notranjih presoj delovanja sistema kakovosti in varstva okolja.

KROVNA NAČELA

Krovna načela sistema vodenja pa so naslednja:

Ostati ugledno podjetje v R Sloveniji na področju vodarstva in varstva okolja, ki svojo poslovno dejavnost širi na druga vodna območja, države bivše Jugoslavije in na nova področja dejavnosti.

Povečevanje strokovne in opravilne usposobljenosti za zagotavljanje poslovnega uspeha, ustrezne kakovosti, razvoja izdelkov in storitev ter izvedbe najzahtevnejših nalog ob stalnem zagotavljanju standardov, okoljskih in drugih predpisov.

Zadovoljen naročnik povsod in ob vsakem naročilu. Povečati želimo število naročnikov – odjemalcev, predvsem pa stalnih, oz. dolgoročnih naročnikov, zato za naročnika opravimo tudi tiste storitve, ki mu olajšajo izvedbo naročila.

Zadovoljstvo zaposlenih je ključnega pomena za doseganje kakovosti in usklajenih dejavnosti v vseh poslovnih funkcijah. Vodstvo podjetja zagotavlja razmere za ustvarjalno in skupinsko delo z:

  • Ocenjevanjem in stimuliranjem kakovostnega dela in varstva okolja,
  • S sistemom izobraževanja in usposabljanja, ki omogoča njihov strokovni in osebnostni razvoj in hkrati zagotavlja stalno osveščenost glede ravnanja z okoljem in zmanjševanja vplivov na okolje
  • Sodelovanjem zaposlenih pri upravljanju podjetja, kreiranju in izvajanju politike kakovosti in ravnanja z okoljem ter optimiranju organizacije dela.

Za zagotavljanje zadovoljstva lastnikov vodstvo podjetja z letnim planom ocenjuje in načrtuje poslovne možnosti, ter postavlja cilje za doseganje poslovnega uspeha.
Dobre poslovne rezultate in kakovost dosegamo z optimalno izkoriščenostjo resursov, ki so nam na voljo in optimiranjem stroškov na vseh nivojih poslovanja.